Zo maak je meer klanten van je leads
Breng je bewuste business naar een hoger niveau met mailfunnels die verbinden en verkopen
Intieme Marketing
De meeste ondernemers met een missie zijn gepassioneerd en bekwaam in wat ze doen, maar weten alleen niet hoe ze hun workshops, retraite, cursussen of opleiding en online programma’s moeten vullen. Kosteneffectieve en ethische strategieën, manieren en tips voor het creëren van opleidingsgerichte marketing (EM) campagnes die je live en virtuele programma’s elke keer weer met gemak vullen.
De Alchemie van Aantrekking gaat over het ontwikkelen van de vaardigheden die het jou mogelijk maken om je ideale klanten aan te trekken, naar je live of virtuele evenementen. Dit gaat over het leren maken van overtuigende koppen, prikkelende titels, perfect promotiemateriaal dat de aandacht trekt van precies die mensen waarvoor je in de wieg bent gelegd.
Zonder te leren hoe je je publiek als het ware kunt magnetiseren, zal geen van je andere marketingactiviteiten iets uitmaken. Je moet gewoon met deze beginnen.
Om te begrijpen hoe je je publiek kunt aantrekken moet je begrijpen dat de vaardigheid van aantrekken alles te maken heeft met de essentie van marketing, namelijk het genereren van leads.
Marketing (of het ‘aantrekken’) is het proces van het versturen van een boodschap naar zoveel mogelijk van je ideale potentiële klanten, als je kunt op elk moment, op een manier die hun interesse wekt. Het gaat echt over het genereren van interesse in je product, programma of dienst.
De sleutel tot effectieve marketing is om je boodschap zo op te stellen dat mensen ‘zelf kiezen’. Je potentiële klanten zien je boodschap en kiezen vervolgens zichzelf als geïnteresseerde. Ze zien je boodschap en zeggen: “Ja, dit is precies iets voor mij! Ik heb op deze informatie gewacht”.
De enige manier om een potentiële klant op deze manier zichzelf te laten selecteren, is ervoor te zorgen dat je marketingboodschap intiem van aard is. De boodschap moet zo gemaakt zijn dat het aanvoelt alsof het alleen voor de persoon die het consumeert geschreven is. Het moet de persoon letterlijk zo bereiken en raken op een manier die hem het gevoel geeft gezien, begrepen en speciaal te zijn.
meer klanten met betovering
Aantrekken gaat over het leren om zo kosteneffectief mogelijk je ideale klanten als het ware naar je toe te trekken, naar je bedrijf en in de eerste plaats naar je live events. Dit betekent dat je de psychologie moet kennen achter wat je perfecte klant zal motiveren om jou te zoeken en vinden, en zich in te schrijven voor je event.
Maar je kunt de psychologie van je cliënt niet kennen, als je niet precies weet wie je helpt, en waarom je hen helpt.
Een van de grootste fouten die leiders van live events maken, is dat ze veel te breed zijn als het gaat om het publiek dat ze bedienen, en het probleem dat ze met hun programma’s willen oplossen. Je specifieke doelgroep en specifiek probleem zijn de sleutels tot het aantrekken, en deze heel duidelijk krijgen moet de basislijn voor je zijn.
Wanneer je de tijd en energie investeert om te leren hoe je mensen naar je toe kunt trekken stap je uit de wereld van ik-probeer-maar-wat-marketing. Je stapt weg van het hopen en bidden dat de boodschappen die je daar brengt, de stoelen van je programma’s zullen vullen.
Cruciaal is op educatie gebaseerde marketing. Marketing die waarde geeft (in de vorm van opleiding) voordat de potentiële klant jou ook maar één cent geeft. Educatie gebaseerde marketing de enige vorm van marketing die tegenwoordig nog goed werkt, en het is de enige vorm van marketing waar een bewuste, zichzelf respecterende, op het hart gecentreerde bedrijfseigenaar achter kan staan.
Waarom is het zo krachtig in het aantrekken van mensen naar jou? Twee redenen. De eerste is: VERTROUWEN.
Wanneer je iemand een opleiding geeft, wanneer je ze iets leert dat een echt wereldprobleem in hun leven oplost, dan bouw je onmiddellijk een immense hoeveelheid VERTROUWEN op. En vertrouwen is de basis van alle relaties, inclusief de relatie tussen jou en je potentiële klant. Op Onderwijs Gebaseerde Marketing staat je toe om, in de ogen van je potentiële cliënten, een “Vertrouwde Adviseur” te worden.
En echte Vertrouwde Adviseurs omzeilen verkoopprocessen vanwege hun status. Ze doen gewoon een aanbeveling, en mensen volgen die dan op.
De tweede reden heeft te maken met de volgende waarheid: 97% van je ideale, perfecte klanten zijn momenteel NIET op zoek naar je product, programma of dienst.
Laten we dit uit elkaar halen en ik zal je laten zien hoe je dit kunt verhelpen met behulp van Educatie Gebaseerde Marketing.
Veel mensen doen bewonderenswaardige pogingen om Educatie Gebaseerde Marketing toe te passen in hun gratis rapporten, tele-lessen, webinars enz., maar 99,9% van deze pogingen mislukken.
Veel mensen kunnen de Educatie Gebaseerde Marketing prima consumeren, en zich er dankbaar voor voelen, maar ondernemen geen enkele concrete actie om verder zaken te doen met de persoon die de marketing heeft gemaakt.
Waarom is dat? Effectieve Onderwijs Gebaseerde Marketing heeft 2 elementen. De meeste Onderwijs Gebaseerde Marketing heeft wel het 1 element in plaats, maar NIET het 2e element. Laten we het over de elementen hebben.
ELEMENT 1 van effectieve Onderwijs Gebaseerde Marketing is waarde te geven. Je moet waarde geven in de vorm van een opleiding, die een echt wereldprobleem oplost voor een echte groep mensen.
Veel mensen krijgen dit deel van onderwijs gebaseerde marketing wel voor elkaar. Ze brengen rapporten uit, webinars, tele-lessen die de top 3 tips geven voor XYZ, of de 5 gewoonten van zeer effectieve [blanco], maar dat is waar ze stoppen.
Ze weten niet van Element #2, dus doen ze die ook niet, en wordt het aantrekken van deelnemers, het vullen van hun events, een strijd.
Luister goed, want zonder Element #2, gaat je Onderwijs Gebaseerde Marketing nooit werken.
ELEMENT 2 van effectieve Educatie Gebaseerde Marketing is: “Positioneer de Aankoop.
Positionering van de aankoop is ook bekend als het vaststelen of beïnvloeden van Aankoopcriteria en het verwijst naar de praktijk van het strategisch organiseren van je marketing inhoud, of onderwijs, zodat je potentiële klant wordt geleid tot de logische conclusie dat ze je programma nodig hebben en ook NU.
Het Positioneren van de Aankoop is het lastigste deel van het schrijven van Onderwijs Gebaseerde Marketing, maar wanneer je de tijd investeert om het te leren, zul je in staat zijn om perfecte cliënten naar je toe te trekken, altijd, overal, en in elke situatie. En in ELKE economie.
Zoals ik al zei, heb ik een 3-daags live programma genaamd de Alchemie van Aantrekken, waar ik precies vertel hoe je Educatie Gebaseerde Marketing creëert. Het is geweldig omdat mijn deelnemers hun belangrijkste Educatie Gebaseerde Marketing stukken maken, tijdens het evenement, met mijn hulp en begeleiding, en de hulp van mijn marketing coaches. We bekijken en keuren persoonlijk ieders marketing voor het einde van het evenement.
Wat is er nog meer? Op de laatste dag van het event, nadat hun nieuwe en verbeterde marketing klaar is voor gebruik, laten we zien hoe ze het kunnen verspreiden. Ik loop met ze door de beste manieren om deze waardevolle inhoud bij de mensen te krijgen die het nodig hebben.
Oké, dus AANTREKKEN is de eerste M. Ik heb er veel tijd aan besteed, omdat het de meest vitale is om mee te beginnen. Het vereist je eerste focus, of je nu een nieuweling bent in het leiden van programma’s, of je bent er al een tijdje mee bezig. Je moet deze vaardigheid onder de knie krijgen, en het implementeren, anders heb je geen deelnemers om de andere M’s voor te gebruiken.
Wil je mijn formule 1 op 1 overnemen?
Na 12 jaar online marketing voor bewuste ondernemers kan ik je precies vertellen wat er online goed werkt, hoe het werkt en waarom het werkt.
Ontdek mijn bewezen formule voor het vullen van je live events
In dit programma ontvang je mijn eenvoudige 5-stappen systeem voor het maken van op onderwijs gebaseerde marketing die jouw ideale klanten aantrekt voor je events… elke keer weer.
Het geheim om je specifieke doelgroep te weten op een manier die hen het gevoel geeft gezien, speciaal, en gedwongen te zijn om zich in te schrijven voor je workshops, retraite, cursus, opleiding of online programma .
Hoe je educatieve marketing structureert rond het ‘specifieke probleem’ waarmee 97% van je perfecte klanten geconfronteerd worden. Dit zal ervoor zorgen dat zij u zien als een vertrouwde adviseur waar ze gewoon mee moeten werken.
Wat je zou moeten aanbieden voor je introductieworkshop. Met andere woorden, je gaat het meest strategische product, programma of dienst kiezen om te positioneren met je op onderwijs gebaseerde Marketing. Deze cruciale keuze zal je helpen de juiste stukken marketing te creëren, op het juiste moment.
Hoe je goede koppen en verleidelijke titels maakt, nu en voor altijd. Niet meer gissen of je afvragen of je koppen zullen werken.
De beste, meest kosteneffectieve manieren om je op onderwijs gebaseerde marketingmateriaal te verspreiden, zodat je zaken kunt genereren en klanten kunt aantrekken op elk moment, overal, en in elke economie.
Dit is wat je krijgt
Het hoofddoel van de aanbod sectie is om te delen wat het aanbod precies inhoudt.
- Geef kenmerken en voordelen van het product. Vooral voordelen! Wat levert een kenmerk mij op als klant?
- Bestel nu en je krijgt
Person Name
Position / Title
Person Name
Position / Title
Person Name
Position / Title
De Alchemie van Aantrekking training
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur tincidunt mollis ante non volutpat. Nam consequat diam nec leo rutrum tempus.
Person Name
Position / Title
Person Name
Position / Title
Person Name
Position / Title
Ontvang direct toegang tot de Alchemie van Aantrekking training
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur tincidunt mollis ante non volutpat. Nam consequat diam nec leo rutrum tempus.