Consistente bedrijfscommunicatie is belangrijker dan creatieve bedrijfscommunicatie. Je klanten laten raden naar je volgende creatieve en innovatieve bedrijfsimago of merk zal maar één ding doen. Je achter op je hoofd laten krabben en je afvragen waarom je klanten je...
Wanneer iemand je zijn e-mailadres geeft zeggen ze eigenlijk: “Ik vertrouw je.” Ze bieden je iets persoonlijks en waardevols aan en ze vertrouwen erop dat je hun iets persoonlijks en waardevols zult teruggeven. Het hebben van het e-mailadres van een klant...
In een vorige blog hebben we twee gênant eenvoudige fouten behandeld die tegen je kunnen werken in je e-mailmarketinginspanningen Je e-mail komt niet aan in de inbox van je klant. Je e-mail wordt niet geopend. Cool. Dus laten we zeggen dat je die blog hebt gelezen en...
Wat je nu MOET doen is van je eerste klanten levenslange klanten maken. Dit betekent dat je ze een manier moet bieden om hun relatie met jou voort te zetten Met andere woorden, je moet ze je volgende programma verkopen. Ik noem dit “een aanbod doen”. Een...
Je prikkelende titel grijpt de aandacht van zowel de 3% van de actieve kopers en de 67% van de niet-actieve kopers in je ideale markt, en ‘trekt’ hen als het ware naar je workshop, retraite of seminar toe. Als je titel goed is geschreven, zal het je ideale potentiële...
E-mailmarketing kan enorm krachtig zijn voor je bedrijf. Het is goedkoop, snel, en relatief eenvoudig in vergelijking met andere vormen van bekendheid genereren. Is het alleen een beetje jammer dat de meeste workshop en seminar-leiders een paar zeer veel voorkomende...