...
0343-445638 info@erikarendonk.nl
Dit is waarom consistent zijn belangrijk is

Dit is waarom consistent zijn belangrijk is

Consistente bedrijfscommunicatie is belangrijker dan creatieve bedrijfscommunicatie. Je klanten laten raden naar je volgende creatieve en innovatieve bedrijfsimago of merk zal maar één ding doen. Je achter op je hoofd laten krabben en je afvragen waarom je klanten je...
De gouden regel van e-mailmarketing

De gouden regel van e-mailmarketing

Wanneer iemand je zijn e-mailadres geeft zeggen ze eigenlijk: “Ik vertrouw je.” Ze bieden je iets persoonlijks en waardevols aan en ze vertrouwen erop dat je hun iets persoonlijks en waardevols zult teruggeven. Het hebben van het e-mailadres van een klant...
Aan een ongelezen e-mail heb je helemaal niks

Aan een ongelezen e-mail heb je helemaal niks

In een vorige blog hebben we twee gênant eenvoudige fouten behandeld die tegen je kunnen werken in je e-mailmarketinginspanningen Je e-mail komt niet aan in de inbox van je klant. Je e-mail wordt niet geopend. Cool. Dus laten we zeggen dat je die blog hebt gelezen en...
Een aanbod doen doe je zo

Een aanbod doen doe je zo

Wat je nu MOET doen is van je eerste klanten levenslange klanten maken. Dit betekent dat je ze een manier moet bieden om hun relatie met jou voort te zetten Met andere woorden, je moet ze je volgende programma verkopen. Ik noem dit “een aanbod doen”. Een...
Zo kies je een prikkelende titel 

Zo kies je een prikkelende titel 

Je prikkelende titel grijpt de aandacht van zowel de 3% van de actieve kopers en de 67% van de niet-actieve kopers in je ideale markt, en ‘trekt’ hen als het ware naar je workshop, retraite of seminar toe. Als je titel goed is geschreven, zal het je ideale potentiële...
Twee beschamend eenvoudige E-mail marketing fouten

Twee beschamend eenvoudige E-mail marketing fouten

E-mailmarketing kan enorm krachtig zijn voor je bedrijf. Het is goedkoop, snel, en relatief eenvoudig in vergelijking met andere vormen van bekendheid genereren. Is het alleen een beetje jammer dat de meeste workshop en seminar-leiders een paar zeer veel voorkomende...