Wat is Online marketing begrippen uitgelegd Wat is Zoek Copywriting Belofte Bewijs Blog Blogbericht Gastbloggen Geloofwaardigheid Know Like en Trust Probleem of pijn Psychographics Voordelen (benefits) Wat is copywriting? Show all articles ( 3 ) Collapse Articles Digitale producten Digitale producten Freemium Hoe maak je een E-book? Hoe start je een eigen podcast? Podcast E-mail marketing Autoresponder Clicks Per Delivered (CPD) Clicks per open (CPO) Dubbele Opt-in E-maillijst Een mailinglijst opbouwen hoe doe je dat? Email marketing Funnelmoeheid Harde bounce Hoe kun je het beste een relatie opbouwen met je mailinglijst? Hoe maak je in email marketing het onderwerp onweerstaanbaar? Lead magnet of gratis weggever Lijst segmenteren Marketing Automation Onderwerpregel Open rate Opt-in e-mail Personalisering Platte tekst email Retentielijst Wat is de juiste opmaak van een nieuwsbrief? Whitelist e-mail Zwarte lijst Show all articles ( 15 ) Collapse Articles Facebook adverteren Ad manager account Advertentieset Adverteren op Facebook Campagne Conversiepercentage Conversion Rate Optimization (CRO) Cost Per Action (CPA) Cost Per Click (CPC) Cost per lead (CPL) Cost Per Mille (CPM) De business manager De Facebook Business Manager Display Network Een Meta-pixel installeren Facebook Ads Manager Facebook bedrijfspagina Facebook profiel Klikfrequentie of Click Through Rate (CTR) Lookalike Audience Pixel Relevantie score en kwaliteitsscore ROI Targeting Wat zijn Facebook leadadvertenties? Show all articles ( 16 ) Collapse Articles Online Marketing A/B-testen Advertentie blokkeren Adwords Affiliate AIDA model (uitleg en voorbeelden) Analytics B2B B2C Barter Bedankpagina Call To Action (CTA) Churn percentage Continuïteitsprogramma Conversiepad CRM Cross-sell Customer Lifetime Value (CLTV) De reis van de koper Digital marketing Direct respons Ego label Guerrillamarketing Inbound marketing Klantenwervingskosten (CAC) Kosten van klantenwerving Lead nurturing Leads genereren Marketingplan Meervoudige intelligenties MOFU Mond tot mond reclame Online marketing uitbesteden Opt-Out Page rank PayPal Persona Primair probleem Prospect Pull marketing Reactivatie Schaarste Sleutel Prestatie Indicator (KPI) TOFU Uitrol of rollout Virale Marketing Voordeel Wat zijn testimonials? Webinar Workflow Zoekwoorden onderzoek Show all articles ( 42 ) Collapse Articles Opschalen Organisatie structuur Programma Aanloop (lead-up) Algemeen leerresultaat Feiten proces Finesse proces Haak (hook) Leerdoelen Leerstijlen Meervoudige Intelligentie Sluiten (close) SMART Show all articles ( 2 ) Collapse Articles Social Media Marketing Clickbait Crowdsourcing Engagement rate Facebook Hashtag Impressie Influencer LinkedIn Retargetting of remarketing Sociaal luisteren Sociaal netwerken Social Selling Sociale media marketing Twitter YouTube Show all articles ( 7 ) Collapse Articles Verkopen Beperker (limitor) Datapunten Frontend en backend marketing Joint Venture Partners (JV's) Koopgetal Logistiek Positioneren van de aankoop Productlancering Risico omkeren of risico-omkering Salesfunnel maken Salespage maken Schaarste Upsell Vergelijker (comparator) Verliesaversie (loss aversion) Waar moet je op letten bij het maken van een verkooppagina? Show all articles ( 8 ) Collapse Articles Website 301 Redirect 302 Redirect 404 Error ALT-tekst Ankertekst Backlink Bouncepercentage Boven de vouw Bread Crumbs CMS Contactformulier Duplicate Content Featured Snippet Google Analytics Google Mijn Bedrijf Google recensies Gravity Forms Heatmap Landingspagina Link Building Navigatie Organische zoekresultaten Redirect Sitemap Unieke bezoekers Verkooppagina Websiteverkeer Zoekmachineoptimalisatie (SEO) Zoekwoord Zoekwoorden Dichtheid Show all articles ( 22 ) Collapse Articles