...
0343-445638 info@erikarendonk.nl

Meer klanten

Leads zijn nog geen klanten. Om meer klanten vna je leads te maken moet je hun reis door het koopproces helemaal optimaliseren, zodat de juiste boodschap, op het juiste moment bij de juiste persoon aankomt.

Want er bestaat namelijk zoiets als een universeel koopproces, waar we allemaal doorheen als we iets kopen: Interesse, Verlangen en Actie. Wat echt superkrachtig werkt, is wanneer je dit proces gebruikt om klanten te krijgen. Zodat elke potentiële klant vroeg of laat op een punt komt waarop hij je aanbod niet langer kan weerstaan.

Dit is waarom consistent zijn belangrijk is

Dit is waarom consistent zijn belangrijk is

Consistente bedrijfscommunicatie is belangrijker dan creatieve bedrijfscommunicatie. Je klanten laten raden naar je volgende creatieve en innovatieve bedrijfsimago of merk zal maar één ding doen. Je achter op je hoofd laten krabben en je afvragen waarom je klanten je...

Twee beschamend eenvoudige E-mail marketing fouten

Twee beschamend eenvoudige E-mail marketing fouten

E-mailmarketing kan enorm krachtig zijn voor je bedrijf. Het is goedkoop, snel, en relatief eenvoudig in vergelijking met andere vormen van bekendheid genereren. Is het alleen een beetje jammer dat de meeste workshop en seminar-leiders een paar zeer veel voorkomende...

3 verhalen

3 verhalen

Het maakt niet uit wie je bent of wat je koopt, we gaan allemaal door dezelfde fases en ook in dezelfde volgorde. Je hebt bijvoorbeeld zin om wat te gaan eten. Dus loop je een restaurant binnen en bekijkt het menu. Als je naar de menukaart kijkt en het eten ruikt,...

De eiland metafoor

De eiland metafoor

Stel je eens voor. Ergens is een eiland en dat eiland heet eiland A en op dat eiland is een persoon die bedroeft is, omdat hij een probleem heeft en symptomen waar hij niet blij mee is. Die persoon wil gewoon weg van eiland A en wil heel graag naar eiland B, omdat het...