...
0343-445638 info@erikarendonk.nl
Dit is waarom consistent zijn belangrijk is

Dit is waarom consistent zijn belangrijk is

Consistente bedrijfscommunicatie is belangrijker dan creatieve bedrijfscommunicatie. Je klanten laten raden naar je volgende creatieve en innovatieve bedrijfsimago of merk zal maar één ding doen. Je achter op je hoofd laten krabben en je afvragen waarom je klanten je...

De gouden regel van e-mailmarketing

De gouden regel van e-mailmarketing

Wanneer iemand je zijn e-mailadres geeft zeggen ze eigenlijk: "Ik vertrouw je." Ze bieden je iets persoonlijks en waardevols aan en ze vertrouwen erop dat je hun iets persoonlijks en waardevols zult teruggeven. Het hebben van het e-mailadres van een klant geeft je een...

Zo kies je een prikkelende titel 

Zo kies je een prikkelende titel 

Je prikkelende titel grijpt de aandacht van zowel de 3% van de actieve kopers en de 67% van de niet-actieve kopers in je ideale markt, en ‘trekt’ hen als het ware naar je workshop, retraite of seminar toe. Als je titel goed is geschreven, zal het je ideale potentiële...

Kies een strategisch aanbod

Kies een strategisch aanbod

Hoe kies je een strategisch aanbod? Hoe beslis je nou welke workshop, retraite of seminar je educatiemarketing gaat positioneren? Waar wil je dat je publiek in investeert als resultaat van je educatiemarketing? In welk programma wil je dat ze zich inschrijven?...

Kies een specifiek publiek

Kies een specifiek publiek

Zodra je eenmaal het concept van educatiemarketing goed door hebt en je weet ook dat je INTIMITEIT door al je in uw marketing moet weven, zodat je ideale potentiële klanten ZICHZELF SELECTEREN... is de volgende stap om uit te zoeken hoe je dat precies doet. De plaats...

De kracht van educatie marketing

De kracht van educatie marketing

Laat we bij het begin beginnen. De kracht van educatie marketing. Bij de meest essentiële basisfilosofie voor al je marketing inspanningen. De nr1  overkoepelende strategie die ik je aanraad toe te passen op al je marketing, of het nu een blogbericht, verkooppagina of...

Waarom provoceren werkt

Wat beweegt mensen om actie te ondernemen in hun leven? Of het nu gaat om het kopen van een auto, het verhuizen naar een nieuw huis, het aangaan van een relatie of het kopen van je diensten in plaats van die van iemand anders... er zit maar één ding achter alle...