...
0343-445638 info@erikarendonk.nl

Leads genereren

Marketing begint met leads genereren. Want de meeste mensen zeggen bij een mogelijke aankoop in eerste instantie altijd ‘nee’. Omdat ons van jongs af aan is geleerd om op onze hoede te zijn voor mensen die we niet kennen. En om nooit een snelle beslissing te nemen als het om kopen gaat.

Dus om nou van je website bezoekers te verwachten dat zij ingaan tegen die gewoonten en overtuigingen die al sinds de kindertijd zijn ingebakken is daarom tamelijk dwaas.

Dat is ook waarom je altijd eerst moet zorgen dat je zijn e-mailadres krijgt. Op deze manier kun je eerst een relatie opbouwen, gebaseerd op vertrouwen en waarde… om pas later die verkoop doen.

Dit is hoe je je marketing distribueerd

Dit is hoe je je marketing distribueerd

Nu je je inhoud helemaal hebt uitgevlooid, moet je deze gaan verspreiden. Dit betekent, je inhoud tonen aan de mensen die echt nodig hebben om het te zien. Er zijn vele manieren om je marketing te distribueren. Maar eerst is het belangrijk om je kennis te laten maken...

De gouden regel van e-mailmarketing

De gouden regel van e-mailmarketing

Wanneer iemand je zijn e-mailadres geeft zeggen ze eigenlijk: "Ik vertrouw je." Ze bieden je iets persoonlijks en waardevols aan en ze vertrouwen erop dat je hun iets persoonlijks en waardevols zult teruggeven. Het hebben van het e-mailadres van een klant geeft je een...

De kracht van educatie marketing

De kracht van educatie marketing

Laat we bij het begin beginnen. De kracht van educatie marketing. Bij de meest essentiële basisfilosofie voor al je marketing inspanningen. De nr1  overkoepelende strategie die ik je aanraad toe te passen op al je marketing, of het nu een blogbericht, verkooppagina of...

Waarom provoceren werkt

Wat beweegt mensen om actie te ondernemen in hun leven? Of het nu gaat om het kopen van een auto, het verhuizen naar een nieuw huis, het aangaan van een relatie of het kopen van je diensten in plaats van die van iemand anders... er zit maar één ding achter alle...

Duidelijkheid door je kernboodschap geeft kracht

Duidelijkheid door je kernboodschap geeft kracht

Een van de grootste redenen waarom je workshopbedrijf niet zo snel groeit als je zou willen, is dat je geen duidelijke kernboodschap hebt ontwikkeld. Je kernboodschap is een beknopte verklaring van wat je gelooft en wat je van plan bent te bevestigen in de wereld door...