Nu je je inhoud helemaal hebt uitgevlooid, moet je deze gaan verspreiden. Dit betekent, je inhoud tonen aan de mensen die echt nodig hebben om het te zien. Er zijn vele manieren om je marketing te distribueren. Maar eerst is het belangrijk om je kennis te laten maken...
Leads genereren
De gouden regel van e-mailmarketing
Wanneer iemand je zijn e-mailadres geeft zeggen ze eigenlijk: "Ik vertrouw je." Ze bieden je iets persoonlijks en waardevols aan en ze vertrouwen erop dat je hun iets persoonlijks en waardevols zult teruggeven. Het hebben van het e-mailadres van een klant geeft je een...
Waarom de meeste ideale klanten helemaal niet naar jou op zoek zijn
Probeer eens al je perfecte, ideale klanten voor te stellen. Deze mensen hebben precies het probleem dat jij oplost en in sommige gevallen gewoon naar jouw oplossing smachten, zo hard hebben ze die nodig. Denk je aan je ideale klanten? Mooi! Met hen in gedachten, lees...
De kracht van educatie marketing
Laat we bij het begin beginnen. De kracht van educatie marketing. Bij de meest essentiële basisfilosofie voor al je marketing inspanningen. De nr1 overkoepelende strategie die ik je aanraad toe te passen op al je marketing, of het nu een blogbericht, verkooppagina of...
Workshop vullen lastig? Checklist / stappenplan workshops vullen
De eerste stap in het creëren van een succesvolle workshop, retraite of seminar is om te leren hoe je klanten jou kunt laten kiezen. De Alchemie van Aantrekking gaat over het ontwikkelen van de vaardigheden die jou toelaten om je ideale klanten aan te trekken, naar...
Waarom provoceren werkt
Wat beweegt mensen om actie te ondernemen in hun leven? Of het nu gaat om het kopen van een auto, het verhuizen naar een nieuw huis, het aangaan van een relatie of het kopen van je diensten in plaats van die van iemand anders... er zit maar één ding achter alle...
Duidelijkheid door je kernboodschap geeft kracht
Een van de grootste redenen waarom je workshopbedrijf niet zo snel groeit als je zou willen, is dat je geen duidelijke kernboodschap hebt ontwikkeld. Je kernboodschap is een beknopte verklaring van wat je gelooft en wat je van plan bent te bevestigen in de wereld door...